Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Навчально – методичний посібник календарного планування уроків географіїНавчальна програма з географії розроблена на основі положень Державного
стандарту базової і повної середньої освіти, згідно з яким шкільна географічна
освіта є складовою освітньої галузі "Природознавство".
Загальноосвітня цінність шкільної географії полягає у формуванні світоглядного
розуміння природи Землі, її географічної оболонки як природного та
природно-техногенного середовища, в якому протікає життя людини. Шкільна
географія спрямована на формування в учнів просторового уявлення про земну
поверхню та розвиток умінь усвідомлено орієнтуватися в соціально-економічних,
суспільно-політичних і геоекологічних подіях у державі і світі. Географія є не
тільки джерелом нових відомостей про Землю, а й основою для формування
гуманістичного світогляду, виховання дбайливих господарів, любові до рідного
краю, набуття умінь і навичок адаптації до навколишнього середовища, адекватної
поведінки в ньому.
Загальною метою шкільної географічної освіти є формування у школярів
географічної картини світу. Мета реалізується через розв’язання наступних
головних завдань:
- формування в учнів цілісного
географічного образу Землі через розкриття регіональних та планетарних закономірностей
і процесів;
- розкриття ролі географії у вирішенні
економічних, екологічних і соціальних проблем суспільства;
- розвиток у школярів геопросторового
мислення та вміння логічно викладати свої думки, що співвідносяться з
реально пізнаваними географічними об’єктами;
- обґрунтування доцільності наукового
підходу до природокористування, єдності навколишнього середовища, людини
та її діяльності в територіальному аспекті;
- формування картографічної грамотності
й культури;
- виховання національно свідомого
громадянина, патріота, дбайливого господаря, грамотної, освіченої людини,
гуманіста і природолюба;
- вироблення в учнів умінь практично
застосовувати здобуті географічні знання, користуватися джерелами
географічної інформації, самостійно шукати, аналізувати і передавати її;
- розвиток здатності до співробітництва
при виконанні практичних робіт та екскурсій;
- заохочення до самореалізації своїх
здібностей, інтересів та життєвих планів засобами географії.
Структура і зміст програми з географії базуються на принципах неперервності
й наступності шкільної географічної освіти, її інтеграції на основі
внутрішньопредметних зв’язків, гуманізації, гуманітаризації, диференціації
навчального матеріалу в залежності від вікових можливостей учнів, практичної
спрямованості.
В програмі знайшли відображення наскрізні для шкільної географії змістові
лінії, зазначені в Державному стандарті.
Елементи географічних знань учні отримують у початковій школі. Поглиблення
цих знань відбувається в 5-му класі під час вивчення пропедевтичного курсу
"Природознавство", в якому на доступному для учнів рівні формуються
початкові уявлення про Всесвіт, Землю як планету Сонячної системи, про складові
середовища життя людини.
- "Загальна географія"
- "Географія материків і океанів" - "Фізична географія України".
- "Економічна і соціальна географія України"
- "Соціально-економічна географія світу"
|
Календар |
---|
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|